השר קרעי על המשבר בקואליציה: "הסכמים צריך לקיים"

מהדורת הבוקר No Comments on השר קרעי על המשבר בקואליציה: "הסכמים צריך לקיים"

שר התקשורת שלמה קרעי מגבה את החרדים במאבק על תיקון העוול בתקציבי החינוך: "הסכמים צריך לכבד. זה שזה מגיע בכלל בכספים קואליציוניים זו חזרה על אותה טעות שעשו שנים. זה צריך להיות בבסיס התקציב"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת, שלמה קרעי (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס להסתה נגד הציבור החרדי: "בימים האפלים שלנו על התבטאויות כאלה היינו אומרים שעשיו שונא ליעקב. אבל כאן בארץ ישראל יהודייה מדברת ככה זו חרפה שאין כדוגמתה ואני קורא לפטר אותה. הכוח בידיים של הציבור שיכול להפסיק לצפות בערוץ הזה".

"אני כשר התקשורת פותח את השוק לתחרות", אמר קרעי. "נסיר את החסמים. גם קול חי יוכל לשדר בקרוב בלי הגבלה. לא יהיו ערוצים אזוריים. הרשות השניה תיסגר. במקומם יקום מאסדר רזה. החוקים והתקנות האלה רק גורמים לשוק להישאר ריכוזי ומצומצם. ברגע שתהיה תחרות יהיה מגוון דעות".

הוא נשאל מדוע ראש הממשלה נתניהו לא מגיב מספיק להסתה נגד החרדים: "ראש הממשלה בהחלט מגיב להסתה הזו ומגנה בכל תוקף. הדבר הזה בהחלט כואב לנו".

על המשבר בקואליציה: "אני לא חושש שהממשלה תיפול. הסכמים צריך לכבד. כל העניין הזה שהתקציבים של השוואה למה שקבוע בחוק – זה שזה מגיע בכלל בכספים קואליציוניים זו חזרה על אותה טעות שעשו שנים. זה צריך להיות בבסיס התקציב".

על סערת קרן הארנונה: "חבל לי שיו"ר השלטון המקומי הולך שולל אחרי המסיתים נגדנו ולא רואה את מה שהעם אמר בקלפי, שרוצה ממשלה ימנית יציבה שתוביל מהלכים".



0 תגובות